Naujienos

Elektros ir dujų vartotojai itin aukštai vertina „Lietuvos energijos“ pertvarkytą klientų aptarnavimą

Valstybės valdomai energetikos įmonių grupei „Lietuvos energija“ priklausančių bendrovių „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), „Lietuvos dujų tiekimas“, „Energijos tiekimas“ ir LITGAS atlikti GCSI tyrimai parodė, kad klientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu 2017 metais išlieka itin aukštas ir  pranoksta vidutinius Europos ir pasaulio komunalinių paslaugų bendrovių rodiklius.

„Per keturis veiklos metus „Lietuvos energijai“ pavyko iš esmės pertvarkyti klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo funkcijos sutelkimas vieningame „Gilės“ aptarnavimo centre padėjo sukurti ir efektyviai palaikyti bendrą klientų aptarnavimo tvarką bei kokybę. Sukurtas savitarnos portalas manogile.lt pasiteisino, nes nuolatos didėja vartotojų, atsiskaitančių ne tik už dujas ir elektrą, bet ir kitas paslaugas, skaičius. Tuo tarpu papildomos investicijos į operatyvesnį klientų informavimą, naudojantis moderniomis technologijomis taip pat duoda teigiamą rezultatą, kuris atsispindi klientų pasitenkinimo tyrimų rezultatuose.  Prie jų, be abejonės, prisidėjo ir ženkliai sutrumpėję prijungimo prie elektros ir dujų tinklų terminai. Šis aukštas klientų pasitikėjimas yra įpareigojimas mums nesustoti ir toliau nuosekliai tobulinti teikiamas paslaugas, tolygiai ieškant naujų kliento poreikius geriausiai atitinkančių sprendimų“, – teigia „Lietuvos energijos“ valdybos narys, gamybos ir paslaugų tarnybos direktorius Dominykas Tučkus.

Elektrą ir dujas skirstančios bendrovės ESO klientų pasitenkinimo lygis 2017 metais buvo 78 punktai (2016 metais – 77 punktai). Toks rezultatas yra 7 punktais aukštesnis už Europos (71) bei 5 punktais didesnis už Pasaulio vidurkį (73).

Įmonių, organizacijų ir gyventojų gamtinių dujas tiekiančios bendrovės „Lietuvos dujų tiekimas“ klientų pasitenkinimo indeksas 2017 metais paaugo iki 81 balo iš 100 galimų (2016 metais – 80 punktų). Bendras pasitenkinimas „Lietuvos dujų tiekimu“ buvo įvertintas 83 punktais.

Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) tiekimo bendrovės LITGAS, vykdančios SGD terminalo paskirtojo tiekimo veiklą, klientų pasitenkinimo indeksas 2017 metais pakilo iki 83 balų iš 100 maksimaliai galimų. Bendras pasitenkinimas įmone buvo aukštas (84 balai) ir gerai atitiko klientų lūkesčius (83 balai). Lygindami LITGAS su įsivaizduojama idealia kompanija, klientai skyrė 81 balą.

Energijos tiekimo bendrovės „Energijos tiekimas“ klientų pasitenkinimo indeksas šiais metais toliau augo iki 87 punktų (2016 metais – 86 punktai).

Daugiau kaip 4600 darbuotojų turinti „Lietuvos energijos“ grupė valdo ir eksploatuoja svarbiausius Lietuvos elektros energijos gamybos pajėgumus, užtikrinančius energijos tiekimo saugumą, visą šalies teritoriją apimantį skirstomąjį tinklą bei aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. vartotojų visoje Lietuvoje, siūlo elektros tiekimo paslaugas klientams užsienyje, taip pat eksploatuoja 8,5 tūkst. km skirstomųjų dujotiekių, dujas tiekia daugiau kaip 560 tūkst. klientų, įgyvendina strateginę reikšmę turinčius plėtros projektus, siekia Nacionalinės energetikos strategijos tikslų.