Klientų aptarnavimas

Naudokitės savitarnos svetaine ir mobiliąja programėle

„Lietuvos dujų tiekimo“ klientai nuo 2016 metų sausio 1 dienos savitarnos svetainės „Mano dujų apskaita“ funkcijas gali pasiekti per jungtinę dujų ir elektros vartotojų savitarnos svetainės manogile.lt paskyrą.

Savitarnos svetainėje galėsite deklaruoti rodmenis, peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas, rasite tikslią informaciją apie jums taikomus tarifus ir apmokėtus rodmenis bei visą su vartojimu susijusią istoriją.

Jeigu dar neturite dujų įvado – manogile.lt galėsite pateikti paraišką. Be to, manogile.lt svetainėje galėsite valdyti ir savo elektros tiekimo paslaugas, užsisakyti įvedimą, tiekimo sutartis, deklaruoti rodmenis, atsiskaityti.

Manogile.lt savitarnos paslaugos prieinamos ir „Gilės“ išmaniojoje programėlėje (Android, iOS).

Raskite atsakymus D.U.K.

Galbūt Jums rūpimas klausimas jau yra atsakytas? Peržiūrėkite „Dažniausiai užduodamus klausimus“ privatiems bei verslo klientams. Jeigu nėra, parašykite mums žinutę internetu.

„Dažniausiai užduodamų klausimų“ skiltyje pateikiame aktualius klientams klausimus bei atsakymus į juos. Jums kylantys klausimai mums svarbūs, o rūpimą informaciją siekiame pateikti kuo patogiau ir aiškiau, todėl šis sąrašas yra nuolat pildomas ir atnaujinamas.

Europos Komisija taip pat yra parengusi bendrąjį, energijos vartotojams skirtą klausimų atsakymų sąrašą, kuris pateikiamas Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos tinklapyje.

Skambinkite telefonu 1802 arba +370 611 21802

Paskambinę dujų ir elektros vartotojų aptarnavimo telefonu 1802 galėsite sužinoti aktualią informaciją apie dujų kainas bei atsiskaitymo būdus, mokėjimų likučius, pasitarti dėl sutarties sudarymo.

Taip pat telefonu galėsite deklaruoti rodmenis, užsisakyti pažymą apie atsiskaitymų būklę (reikalingą pateikti notarui parduodant būstą), atnaujinti kontaktinius duomenis ar gauti konsultaciją kitais Jums aktualiais klausimais, susijusiais su dujų ir elektros naudojimu.

Telefonu konsultuojame visą parą, septynias dienas per savaitę.

Siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę ir duomenų apsaugą, pokalbiai gali būti įrašyti. Informacijos konfidencialumą garantuojame. Jei esate užsienyje ar dėl kitų priežasčių nepavyksta prisiskambinti trumpuoju telefono numeriu 1802, skambinkite telefonu +370 611 21802.

Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad operatoriai gali skirtingai apmokestinti skambučius trumpaisiais numeriais, todėl kiek Jums kainuoja skambutis rekomenduojame pasitikrinti Jūsų ryšio operatoriaus tinklapyje („Bitė“, „Telia“ (buv. „Omnitel“ ir TEO), „Tele2“). Skambučių ilguoju numeriu kaina – tokia, kaip skambinant į „Telia“ tinklą.

Galbūt atsakymas į Jums rūpimą klausimą jau pateiktas prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“? Be to, deklaruoti rodmenis ir atsiskaityti, keisti kontaktinius duomenis, peržiūrėti mokėjimų ir deklaravimo istoriją visą parą galite savitarnos svetainėje manogile.lt bei naudodamiesi išmaniąja programėle „Gilė“, skirta „Android“ ir „iOS“ įrenginiams.

Visą parą užklausimus galite pateikti elektroniniu paštu info@ldtiekimas.lt bei užpildydami kontaktų formą interneto svetainėje.

Paklauskite internetu

Užpildę šią užklausos formą, galėsite sužinoti dujų tarifus, pasikonsultuoti apie sutarties sudarymą/perrašymą, sužinoti patogiausius atsiskaitymo būdus ir galimybes, sužinoti mokėjimų likutį, deklaruoti rodmenis, užsisakyti pažymą apie atsiskaitymų būklę (reikalingą pateikti notarui parduodant būstą), atnaujinti kontaktinius duomenis ar sužinoti kitą susijusią aktualią informaciją.

Norėdami sudaryti sutartį neišeidami iš namų ar biuro, galite visus reikalingus dokumentus pateikti internetu, naudodamiesi šiomis anketomis: verslo ir privatiems klientams.

Klientų aptarnavimo centruose „Gilė“

Nuo 2016 metų Jus, „Lietuvos dujų tiekimo“ klientai, aptarnaujame bendruose dujų ir elektros klientų aptarnavimo centruose „Gilė“.

Čia galėsite išspręsti su elektra ir dujomis susijusius reikalus: pateikti prašymus, pasirašyti sutartis, konsultuotis, gauti reikiamą informaciją. Centrai įsikūrę 9 Lietuvos miestuose, buvusių LESTO klientų aptarnavimo centrų vietose.